Sundsvall

Var över till Sundsvall idag och hämtade något till bilen. Passade även på att gå in på systemet för att inhandla lite gott gott tills imorgon (Emelies & Johannas 20-års fest...) Det var verkligen inte lätt att hitta just mitt vin där kan jag säga, trots den perfekta sorteringen haha. När jag hade gett upp hoppet om att hitta den och istället fyllt korgen med massa alkoläsker så hittade jag till slut den :D Vid kassan! Jag tog två sådanna med eftersom dem var så billiga ;) Så nu klarar jag mig ett tag skulle jag tro hehe.

Jag fick även hem mitt paket från Gina Tricot som jag beställde för någon dag sedan. Kjolen sitter perfekt och skärpet passade och var faktiskt bredare än vad jag hade förväntat mig så det var en positiv överraskning.

Nu ska jag plugga lite och så ;) så vi hörs senare :) Då ska jag ha försökt fotat de nya kläderna PÅ mig ! :)

puss hej

Postat av: ERIK

haha tack :D



blir det nå Idol ikväll för din del? :)

2008-11-07 @ 16:42:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0