Inhandlar 80 tal

Som jag nämnt tidigare ska Malin ha 80-tals tema på henes 25-års fest. Jag har nu vart på jakt efter lite 80-tals influerade saker att ha på mig. Jag har nu hittat en snygg kjol som dessutom har spets (vilket var inne då väl? ) och ett rosa skärp från Gina. Jag har även sen tidigare inhandlat benvärmare. Det jag har kvar att inhandla är då :
* stora örhängen
* nagellack i någon neonfärg
* Överdel

Överdelen har jag inte bestämt mig vad det ska vara än. Tror jag tänker köra på urringat linne eller kanske en korsettliknande överdel. Är inte det också lite överdel? Om man kollar på madonna fast bortser från strutpattarna!



Kjolen från Gina Tricot kostar 299 kronor


Ett rosa skärp som ja tänkte ha mest som dekoration eftersom ja inte behöver skärp för kjolen ; ) Dessutom rosa så ja kunde inte låta bli haha! Kostade 99 kronor på gina.

Postat av: vibbe

skitsött bälte!!!!!!!!! :'D

2008-11-05 @ 13:34:11
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Martina

en body kanske? :D

2008-11-05 @ 23:55:34
URL: http://applekaka.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0