I did it!

Efter mycket velande hit och dit beslutade jag mig för att skicka efter skippers viktpaket. Jag litar faktiskt på att det skipper säger är sant. Hon har faktiskt mångårig utbildning inom hälsa och kost och så, så jag chansar. Om inte så varnar jag iallafall andra om att inte göra samma misstag haha. Enligt hemsidan ska varan vara hos mig imorgon men det låter för bra för att vara sant men iallafall imorgon eller på fredag ska dem vara hemma hos mig och jag ska givetvis börja på en gång. Då ska jag fortsätta med GI och köra den där kuren samtidigt får se om kilona äntligen börjar rasa. Då får man lite motivation igen. Gaah ja känner mig desperat HAHA. Hoppas dock att det inte är så äckligt som Bert sa haha.

Postat av: Anonym

oj vart kan man få tag på det

2008-05-07 @ 13:44:04
URL: http://fashionbysandra.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0