Du blir vad du äter


Kollade precis på Du blir vad du äter på trean. Jag gillar det programmet, kanske mestadels för att jag försöker gå ner i vikt själv men även för att man lär sig så mycket nytt varenda gång. Denna gång var det inte ett vanligt program utan dem besökte Bert Karlsson igen för att se hur han skött sig sen dem filmade han sist. Bert fick av Anna en kur som skulle hjälpa honom att gå ner i vikt och samtidigt rensa kroppen. Lite som detox kan man säga. Hittade hennes 
startpaket här och det kostar 599 kronor och räcker ca 1 månad om jag har räknat rätt. Mycket pengar men som det är för mig just nu ÄR det värt det om man går ner 5 kilo extra på en månad. Det är verkligen det. Så jag funderar på att beställa detta. Men som sagt mycket pengar så jag ska tänka igenom det haha. 
Detta startpaket innehåller Proteinpulver , Psylliumfröskal och linfröolja som ska göra detta:
» Slipper må dåligt
» Ökar ämnesomsättningen
» Rensar ut gifter och får energi
» Slipper att vara hungrig och energilös
» Slipper tappa viktig muskelmassa – endast fett
» Slipper räkna kalorier, points eller läsa i tabeller
» Balanserar tarmfloran och stödjer tarmfunktionen
» Ger dig livsviktiga essentiella fetter som ex. omega-3



Vad har ni gjort idag? själv har jag städat heeela huset och jag har vart ute på promenader i solen. Nu tänkte jag sätta mig med syrrans blogg. Ska göra ett litet ansiktslyft på den =)

ha det så bra så länge :)
pussar

Postat av: Anonym

Oh, vad bra det där lät... Blev med sugen på att köpa sånt.. men mkt pengar som sagt :S



2008-05-05 @ 20:52:50
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/
Postat av: Madeleine

oh det verkar ju bra, men jag fattar inte riktigt. Man behöver inte räkna kalorier, point eller nåt men man måste väl ändå hålla nån slags diet, inte kan man väl äta det där blandat med daim? Även fast det vore ganska got :P haha

2008-05-06 @ 09:55:58
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: GabiG

du som e så duktig kanske vill vara gullig och pilla med min blogg med? :) kram

2008-05-07 @ 13:45:24
URL: http://babyrush.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0