Kvällsträning



Ikväll blev det 30 minuter av denna dvd. Jag kan säga att jag var slut efteråt haha. Snacka om dålig kondis man har egentligen. Jag tycker inte att jag hade det men graviditeten tog på mig värre än vad jag trodde haha. Nu är jag stenhård med träning och mat och motionen i övrigt. Jag SKA gå ner allt innan sommaren. Eller okej, inte allt kanske jag hinner (för det är mkt) men iaf 8 kilo innan sommaren ska jag hinna med tänkte jag. Dock vet jag inte vad det är för fel på mig just nu. Känner mig mer eller mindre uppsvullen överallt hela tiden men det är väl kanske ngn som försöker få mig att tappa motivationen men ICKE :D hehe

nu blir det big brother sen sova !
god natt på er sötnosar


Postat av: Jennie

Såna där videor körde jag och kusin också förr och det var skiiitjobbigt!! Hahaha... :D



Mend et måste det vara toppen att läsa till. Tror alltid det finns jobb inom det:)



Vi får bestämma ett datum sen kör vi på det;)



Kramen<3

2011-03-03 @ 07:17:31
URL: http://jennieljungqvist.blogg.se/
Postat av: Lina Pina

Jag försöker också hitta nån bra tränings dvd!



Hur tycker du den funkade? Har du testat flera olika?

2011-03-06 @ 21:59:36
URL: http://ivagtillhemligheten.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0