Mammaträff i Stocka

Idag var det dags för en mammaträff igen :) Denna gången var vi på Minikul i Stocka och efter det tog vi en långpromenad på ca 1 timme och fikade hos Sofia innan alla åkte hem. Jag älskar verkligen dessa träffar, så himla kul att komma iväg och göra ngt och roligt för alla barnen att träffas. Sen är det så himla kul att bara snacka massa skit med folk som är i samma sits som en själv hehe =)






vi var ute på en timmes promenad runt bergstigen och skäret i Stocka :) Folk kollade konstigt på oss när de åkte förbi, undra varför?! hahaha





fika hemma hos Sofia. Andrea och Lucas gillar varandra ska ni veta ;) hehe

Postat av: Linda

Åååååh vad jag älskar bilder :) hahah!

fy viklen skjut näsa jag har xD hahaha!!!!

ne hua, ja idag var det trevligt å skönt tycker jag!



Härligt att få umgås med folk!!!!

Och det är ju så roligt att alla vi vänner har fått barn

2010-09-29 @ 21:13:05
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååååh vad jag älskar bilder :) hahah!

fy vilken spjut näsa jag har xD hahaha!!!!

ne hua, ja idag var det trevligt å skönt tycker jag!



Härligt att få umgås med folk!!!!

Och det är ju så roligt att alla vi vänner har fått barn

2010-09-29 @ 21:14:16
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

hon tar den inte :( det är df det inte funkar

2010-09-29 @ 21:50:41
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0