Jag fick en award



Jag fick awarden av Malin

Instruktioner:

* Ge denna awards till någon eller några mammor du tycker förtjänar denna.

* Skriv varför dessa just förtjänar blogg awards

* Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.

* Länka till den som gav dig Awarden.


Jag skickar awarden vidare till:

Syrran: hon skriver om sin vardag som bland annat innehåller lilla Andrea på 1 år. Får denna award för att hon är världens bästa syrra :)

Emma: Min barndomskompis som har lilla Viggo på 1 år och en till liten son på väg. Bra blogg med många inlägg.

Jaqueline: En tjej som jag följde under graviditeten eftersom vi hade BF ungefär samtidigt, nu bloggar hon om sin lilla son och vardagen där nere i Sthlm. Rolig blogg eftersom vi har ungefär lika gamla söner

Anna: Anna skriver om sin vardag och sin son Felix och hennes blogg läste jag under graviditeten och läser än.

Maria: Maria har tre barn i loppet om tre år. Hur hon hinner med allt är en gåta för mig. Dessutom har hon en superfin blogg med många fina bilder =)


Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hahah hon ville nog inte ha merdå för tillfället. hon var kanske inte så hungrig. men gav henne min mjölk sen efter,

2010-09-14 @ 18:42:07
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Tackar så mkt! Så söt du är! Det värmer ska du veta!

Kramar

2010-09-14 @ 23:17:33
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Emma Viklund

Men tack för din award <3 Har redan fått en sån idag, men kan blogga om denna med :D

2010-09-15 @ 10:21:34
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0