dag med shopping!

Idag var jag på stan med Sofia. Var meningen att vi skulle till sundsvall idag men det blev hudik istället. Det skulle tydligen vara rea på albins leksaker men det vette fan om de var det. Jag hittade inget på rea. Dock hittade jag en mobil där till spjälsängen och lite annat smått och gott :) Köpte bara ett par byxor till mig själv idag faktiskt. Allt annat var till Kevin eller hemmet hehe. Hittade åkpåse och overall så nu är han redo för vintern :) Bilder kommer imorgon.


Jag köpte iaf denna byrå på jysk idag men jag är inte så nöjd. Som vanligt är det fel på deras varor. När vi köpte sängen där var det skarvat mitt i sängen och hur snyggt är det?. När jag köpte nattduksborden var ena lådan för stor så jag fick klippa sönder den för att den skulle gå in och idag när jag köpte denna byrå var själva överdelen skadad i ena hörnet. Dock ska jag måla över det så det blir bra men så mkt fel ska det inte vara. Jag tänker inte köpa möbler där igen. Har ni råkat ut för likande händelser på deras varor?

Dock blev det väldigt snyggt i köket nu ;)

Postat av: Monica från skolan

Vi köpte en fotölj och en soffa därifrån för någon månad sedan. Häromdagen lossnade en stooor skruv från undersidan på fotöljen (en sådan där som man kan snurra, luta och fälla ut fotstöd på). Än så länge har vi inte märkt vad skruven var till för... :O

2010-09-06 @ 21:54:26
URL: http://monicas-vardagsliv.blogspot.com/
Postat av: Pyttianna

söt liten byrå, tråkigt med så mkt fel bara! :(

2010-09-06 @ 22:40:56
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: angelica

vad synd, lämna tillbaka det annars.. den e fin, vi har en sån på altanen..

2010-09-07 @ 11:02:09
Postat av: Becka

Jobbigt! Ring och skäll på dom! :P



Jag vill oxå shooooppa.. Jag jobbar rumpan av mig så jag har aldrig tid!

2010-09-07 @ 11:20:55
URL: http://almightygerman.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

ja det är så mysigt, men såg att kevin redan hade börjat skratta högt, det har tyvärr inte zelina gjort ännu.

2010-09-07 @ 13:02:07
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

japp, alltid fel på varor från jysk! ett par gardiner jag köpte var det en stor reva i, i en bokhylla var instruktionsgrejen sönderriven och i en rullgardin var det ett litet hål så det kommer in ljus där.. SÅÅ KUL :D

2010-09-08 @ 19:40:55
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0