min nya kärlek

Jag fick ju hem min nya telefon igår och jag är kär haha. Jag älskar verkligen min nya telefon. Den har allt jag saknade med min gamla telefon kan man säga haha! Dock är jag lite besviken över att det inte går att ha en vanlig låt som ringsignal hur som helst och att jag inte kan blogga med bilder. Men det kan lika gärna vara jag som inte kommit på hur man gör hehe!





jag köpte detta skal på tradera för endast 9 kronor! NIO kronor haha! Skalet är av gummi vilket är bra för det tål stötar lite bättre än det hårda skalet under :)


Postat av: Pyttianna

Alvarligt, nio kr... det är ju nästan gratis! Det var ett najsigt fynd du gjort! Jag älskar också min iphone, dock har jag inte den nya men men..den gammla funkar fin fint! ;)

Jag tror att det skall gå att ha vanlkiga låtar som ringsignal men det är ju just det där att komma på hur man gör! :/



Ingen fara gumman, man kan allt missa lite kommentarer här och där ibland, det är mänskligt! ;)

Vi skall döpa dan efter er då, den 31 blir det! Skall bli riktigt roligt faktiskt! ;)

Blir det kyrkligt?



Kram

2010-10-05 @ 21:28:08
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: angelica

fint skal :)

2010-10-06 @ 15:48:12
Postat av: Thilda

Åh, jag vill också ha en iphone, synd att min plånbok säger nej. haha

2010-10-06 @ 19:28:50
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - Carlos Mami

ååhh AVIS!

2010-10-12 @ 13:48:46
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0