Kevins dop

Snart är det dags för kevins dop och jag vet att många inte vet vad de ska köpa så jag tänkte skriva ner vad Kevin behöver så kanske det hjälper till lite hehe. han behöver ; en lära-gå-vagn, kläder över strö 62, leksaker är alltid uppskattat, inredning till hans rum är också kul att få, skor har han inga, han tycker om färger och ljus, han kommer nog vara galen i motorer, ja det finns massor med saker. Kevin är inte kräsen och det viktigaste är inte presentera utan sällskapet ;) hehe

Postat av: ~Sara~

Sv: Ja det är bara att fortsätta tacka ja tills dom ger med sig, hehe! =)

2010-10-05 @ 13:17:44
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - Carlos Mami

Carlos ska också döpas snart!

Jag ska dock göra något litet med dem närmaste men jag lär väl ändå få massa frågor om vad som ska köpas.. jag hatar att säga.. man vill så mycket men man vill liksom inte säga "köp detta!" haha

Kram

2010-10-12 @ 13:51:04
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0