kvällsbloggning

haha nu var vi där igen ;) kvällsbloggning menar jag haha

idag gick jag, sofia och josse runt sjöarna. Det är en runda på minst 8 km haha.. riktigt skönt efteråt och det tog 2 timmar.  Jobbigt men skönt efteråt. Sen har jag faktiskt låtit pappa vart barnvakt idag så jag kunde plugga. Känns hemskt men skönt att få iväg lite uppgifter plus att pappa tyckte det var hemskt trevligt ;) sen var det bara någon timme också hehe

vad gör ni ikväll då?

Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 24

Åh gud så skönt! Jag älskar att vara ute och gå långrundor med hunden, så det lär bli många barnvagnspromenader för min del :)

2010-10-22 @ 07:00:31
URL: http://hejtina.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0