Fullt upp och bra film

JAg ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering men jag har ganska mycket att göra om dagarna. Morgonen börjar med att jag matar kevin och gör klar honom för dagen och sedan åker jag till stallet för att ta ut docka och ge henne mat. Sedan åker jag hem igen och äter frukost och gör mig klar för dagen. Sedan när Kevin sover städar jag eller plockar disk eller något sådant nyttigt. Sedan klämmer jag in en promenad eller annan sorts träning. Någonstans under dagen klämmer jag också in skolan och en massa plugg och sedan ska jag även hinna med att träffa vänner och vila en stund också. Fullt upp som sagt. Bloggen har därmed blivit kvällsblogg haha! Men det ska väl gå det med :)

Igår såg jag en bra film, på tal om annat. Taking lives med Angelina Jolie. Den  var faktiskt mkt mkt bra faktiskt. En film som inte var förutsägbar som så många andra filmer och den var mycket spännande och jag ger filmen faktiskt 4 M ( M M M M M )

Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

så duktiga de är :)

2010-10-19 @ 12:55:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Nette

Du verkar vara så duktig med att planera och hinna med mycket på en och samma dag! :)

Ja, får väl göra det själv.. Brukar bli så! Jag vill att saker ska hända direkt, så tillslut gör jag det själv :P Att bara måla om väggarna kan ju göra en sådan enorm förändring. Blir som ett nytt rum :)

2010-10-19 @ 17:34:24
URL: http://netteh.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0