aw



fick en söt liten suprice när jag loggade in på hemsidan :)
söt han är....


Postat av: Carro

Ja helt sjukt!

Fast ifs har jag knappt försökt gått ner i vikt nu. Har ätit onyttigt och typ hoppat över en massa mål om dan osv.

Men ändå... :P så kunde jag ju göra innan också och ändå behöll vikten liksom. Så himla irriterande att behöva lägga om alltihopa!

2010-10-15 @ 16:53:21
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha, söt-Ola :)



Jag mobilbloggar med dom riktiga inställningarna, dvs att jag har bloggen kopplad till mitt mobilnummer. Man skickar alltså mms till ett nummer som blogg.se har. Har du fått igång dina mms än?

Om du inte har ställt in bloggen än så skriver du in ditt mobilnummer på Mitt konto/inställningar, sen skickar du ett vanligt mms med bild och text till blogg.ses nr:073 012 11 63 :)

2010-10-15 @ 22:48:48
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0