träningstips

jag har ju bestämt mig för att ge järnet nu när det gäller träning oh allt vad det innebär.. jag behöver dock lite tips på bra vardagsmotion känner jag... hur jag kan maximera vardagsmotionen utan att behöva träna arslet av mig varje dag. ta trappor istället för hiss oh sånt skit vet jag haha.. men tänkte mer om ni hade något tips på exempel bära en apelsin när man går eller ngt... hahaha svårt att förklara men hoppas ni förstår vad jag försöker säga här hahahaa

Postat av: Alexandra

ett tips är att INTE gå ut för hårt, det är då man tröttnar :) Försök att stegra träningen så att du inte tröttnat och bara känner att du kommer framåt och att det blir roligt :)

2010-11-14 @ 20:02:15
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne men inge speciellt.... berättar imorn :P

2010-11-14 @ 20:39:26
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0