Inte en dans på rosor

Det har blivit så jäkla jobbigt att Natta Kevin. Han har alltid somnat i min famn efter sista måltiden för dagen men nu är han vaken n vid denna tid på kvällarna och bara gråter när man ska lägga honom. Hela veckan har jag fått hållt på mellan 1-2 timmar varje kväll för att få honom somna. Hoppas de är bara en sorts period detta. Han är rent allmänt jobbig hela dagarna nu. Antar att de kanske är jobbigt med tänder och växt och det. Tips på vad man kan göra? Vad har ni för erfarenheter av detta? :)

Postat av: lolla

morning madde

inte kul när de små liven protesterar på kvälls kvisten.....men det är nog en period skulle jag tro.

han är så söt....

duktig du är att träna ,måste ta tag i det jag åxå men känns kämpigt såhär före julen, men det finns alltid ursäkter :))

ha det gott

kram lolla

2010-11-15 @ 06:40:59
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0