GI

Jag började med GI igår igen och jag känner mig peppad faktiskt. Denna gång ska jag klara det. Både när det gäller maten och träningen så att jag går ner de 15 kilona jag vill gå ner hehe! Började dagen med en god frukost och sedan blev det en långpromenad med Maria och hennes sambo och tre barn. Två varv runt lilla rundan blev det :) kring 5-6 km vilket var riktigt skönt haha.

Sen har jag donat omkring i hemmet för att sedan avnjuta en god lunch i form av kycklingfilé och wokgrönsaker hehe. Nu ska jag strax ut på en till promenad tror jag och sen blir det lite yoga ikväll hehe






















Postat av: charlotta

Vad går den metoden ut på?

2010-11-09 @ 15:34:13
URL: http://charlottala.blogg.se/
Postat av: Carro

Ååh kan du inte skriva upp vad du äter osv, recept och hela köret :) Så man blir lite inspirerad själv :) Skulle också behöva gå ner en massa kilo. Minst 10, men helst 5kg att börja med :)

2010-11-09 @ 21:03:12
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0