Utvilad Madde

Nu är det en utvilad Madde som skriver ska ni veta. Jag gick och la mig igår vid 8. Ja ni hörde rätt haha. Jag hade som sagt vart vaken sen 3 på natten vilket blir typ 16-17 timmar någonting. LÅÅÅÅÅNGT över vad jag brukar vara vaken på dygnen så jag var skapligt trött. Dock läste jag igenom nyaste numret av SOLO innan jag somnade vid 10. Vaknade 9 imorse vilket innebär att jag sov 11 timmar. Jag kan inte direkt säga att jag är trött nu ;)

Jag käkade frukost och gick ut och krattade en stund med Boyen. Solen lyser ju så underbart ute så det var bara skönt. Dock blev jag påmind om allt skolarbete som ligger så jag fick pallra mig in och skriva ut allt och börja plugga. Jag har verkligen noll energi och lust för denna kurs men jag vill inte göra om den senare heller så lika bra att köra på. Jag ska tamesjutton klara av det :)

Nu blir det studier som sagt... vi hörs väl i pauserna ;)

Postat av: Matilda :)

SV: Hahah, jo :D. Jobbigt.. men gud vad mysigt att ha en litet liv i magen, måste vara en fantastisk känsla :) Lovely!

2010-05-03 @ 13:43:38
URL: http://busigatildis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0