sömnlös natt

Inatt har jag sovit... typ 1 timme sammanlagt. Det suger. Bebis har hållt mig vaken heeeela natten haha. In my ass att ungen sover till 90 % nu vid denna vecka.... Min är vaken till 90 % haha. Jag har verkligen försökt att vrida och vända på mig men det har inte gått så bra. Bebis har vart vaken ändå. Hoppas på en bättre natt inatt, annars kommer jag vara död på dagarna.. lika bra att vänja sig kanske? heehe

vad händer idag då? jo det ska jag berätta för er. Fredde kommer ta min pärla till jobbet vilket innebär att jag inte har någon bil, jag blir alltså strandsatt :( Jag som skulle behöva göra massa ärenden men får ta det imorgon då, eller onsdag. Jag ska istället plugga en massa. Måste beta av en massa uppgifter. Känner inte alls för att plugga mera men jag vill göra klart denna kurs och sen ska jag njuta av ledigheten i sommar... Får se om jag får tillbaka krafterna till hösten. Hoppas bara att jag hinner gå klart vecka 23 också innan bebis kommer. Jag kommer vara i vecka 37 då vilket gör att bebis kan komma när som helst (den kan komma när som helst nu t.o.m) så ja, bara hålla tummarna som sagt haha.

roligare inlägg kommer senare idag :) lovar

ciao ciao

Postat av: Cicci

Ja men på torsdag då? Då är jag ledig så det vore perfekt :) Aa det vore bra om du köpte permanent och allt du ska ha! Och fixar rullar och sånt, du kanske kan låna av emma? Nej jag tror inte det är någon fara att permanenta när man är gravid, men läs på förpackningen för säkerhets skull! Men hör av dig till mig på mobilen istället, 0706683706 när du vet om du kan på torsdag :) Jag tar 150 kr för klippning, och lika för permanent också, haha tar sån tid :P

2010-05-10 @ 16:16:27
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/
Postat av: Katja

Hehe oj då.. de sägs kroppen ska vänja sig i tid ;o) Hur går det annars tkr du?

2010-05-10 @ 18:21:05
Postat av: Katja

Hehe oj då.. de sägs kroppen ska vänja sig i tid ;o) Hur går det annars tkr du?

2010-05-10 @ 18:21:11
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0