Sjuk?

Jag vet inte vad som är fel med mig. Har kännt mig så himla kass hela dagen. Började med att jag mådde illa och hade ont i magen imorse men käkade frukost och åkte till Iggesund ändå. Var där i tid så jag hade tid att åka till mamma en sväng och jag bara kände mig svimfärdig och det ena med det tredje. Åkte trots det till gävle och där blev det bara värre. Huvudvärk, illamående, stjärnor framför ögonen, ont i magen, kännde mig bara allmänt svag liksom. Trodde först att det kunde vara sockret som var lågt så jag proppade i mig en stor kaka men det blev inte bättre. Inte heller blev det någe bättre med mat och massa vatten..

fattar inte vad det är.. nu har jag även börjat fått feber. JAG HAR INTE TIIIIID !!!! Jag har liksom lektioner imorgon jag måste och vill gå på, kan inte kroppen vänta någon dag till? Håll tummarna för att jag klarar mig tills torsdag iaf ;)

nu ska jag äta.. bebis är hungrig :)

Postat av: Magdalena

Hoppas att det går över fort! :)

2010-05-17 @ 20:02:57
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Låter ju inte alls roligt :(

krya på diiiiiiig!



ps. gissa gärna när min bebe vill titta ut! :)

2010-05-17 @ 22:16:12
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0