Pluggot


Jag utlovade ju mer intressanta inlägg idag, vet inte om jag kan hålla det haha. Jag sitter nämligen än med skolarbete. Har dock betat av allting i läs- och skrivinlärningen och nu har jag bara två saker kvar att göra men det är i andra kursen, matematikinlärning i förskolan. Jag tror jag blir klar med båda uppgifterna idag, ska satsa på det iaf.

Nu ska jag till att skriva om min valbara litteratur i matematiken och det är då denna bok <----- "förskolebarn i matematikens värld". Den är faktiskt intressant om ni vill veta :) haha

Medan jag sitter här och stretar så sparkar bebis i magen och jag har tvättmaskinen igång.. effektiva jag?! jajjamensan!


vi hörs väl när jag är klar med detta :) adjöken

Vill bara skryta lite om att jag nu är KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR med alla uppgifter som skall göras i båda kurserna.  Bortsett från hemtentan i matematik, för den kommer ut senare och hemtentan i läs- och skriv för jag har inte läst alla böcker där ännu och vet inte heller vad jag ska skriva om haha. Men jag har gjort alla fältstudier, läsloggar och min del i grupparbetet. Känns så himla bra nu så ni anar inte :)

Postat av: Katja

Duktig du är som orkar "plugga" fortfarande med.. hihi..

Jo det är helt okej här, kämpar å står i jag..

2010-05-10 @ 20:26:22
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Så hon hinner inte klart helt sas?



Jag hoppas också få bli gravid snart :o)



Vad gör du annars på dagarna? Rund o go ;o)

2010-05-10 @ 22:25:50
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Jaha okej, men du kommer klara det galant, allt.. :o) Eller hur?



Jadu, jag pluggar till körkortet, kör på trafiksskolan, träffar vänner, fikar, är fortfarande sjukskriven men hoppas vara igång till hösten :o)

2010-05-11 @ 15:35:25
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0