Lite dator idag

Syrran och Andrea är här + fint väder så lite dator för mig idag (förutom hemtentan då...)

kommer tillbaka imorgon :)


Postat av: Maria

Jag hade problem med högt blodtryck de 2 sista månaderna av min grav. Som värst låg det på 156/110, då blev det förlossningen. Men flickan mådde bra så vi fick åka hem, fast med order att vila. 1 vecka senare kom hon :) Hoppas allt går bra för er, ser fram emot att se bebis.

2010-05-31 @ 19:47:15
Postat av: Pyttianna

Hoppas att du fick njuta riktigt ordentligt i det fina vädret! :)

Ja det blir nog till att fynda och göra om en byrå tror jag. Tack för tipset om knopparna, skall kika så får vi se vad jag hittar! Kram

2010-06-01 @ 00:05:30
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Madeilene

Maria: oj ja det ligger ganska nära det jag hade nu sist då hehe men tur att det inte är någon fara för mig ännu och att det gick bra för er :) ja jag ser fram emot att se lillen jag med... nästan så man vill be om att han ska komma ut nu hahahah

2010-06-01 @ 13:55:53
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0