Im alive (inte mina fötter...)

jag lever haha!

jag har bara inte haft tid att sitta vid någon dator. Igår hämtade vi en vedkap och vi har därför donat med veden hela dagen idag. Mina fötter skriker av smärta efter att man promenerat hit och dit men de får ju vila ikväll. Nu ska jag ut och kolla när Fredde klyver det sista sen ska jag hjälpa han in med det i vedboden.

vi hörs senare :)
adjöken

Postat av: Matilda :)

SV: Varsågod ! :)



Haha, jo det fattar jag lite jobbigt kanske och inte alls bra för magen ju ;)

2010-05-09 @ 18:13:28
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hej! Jo haha jag har blogg, men skriver inte så ofta ;) men absolut det kan jag göra! Bara höra av dig när du kan och så :) är ledig tor-fre ända fram till studenten så det är lugnt :)

2010-05-10 @ 10:57:32
URL: http://mondoblog.se/ciccij


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0