Eurovision och klar med hemtentan

Nu kan jag ärligt säga att jag är helt klar med skrivuppgiften/hemtentan i läs- och skrivinlärningen. Dock ser jag den mer som en kladd nu och jag kommer pilla lite ändringar i den säkert varje dag men grunden är iaf klar och det känns hur bra som helst. Nu har jag bara två småuppgifter kvar i mattekursen sen är jag helt klar (förutom hemtentan där då som kommer ut på måndag...). Skönt eftersom man aldrig riktigt vet när bebis tänker komma ut hehe. Kan ju bli inatt lika gärna som i mitten på juli. Helst får den dock stanna inne tills iaf fredag vecka 23, då jag har fått sommarlov haha!


Det är ju eurovision deltävling 1 ikväll.. ska ni se? Jag tänker då kolla, mest för att se vad det är för motstånd till lilla svenska Anna, men även för att jag verkligen har tid att kika på tv ikväll för en gångs skull haha.

Eurovision deltävling 1, på kanal 1 start kl 21.00

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Jag rä tröttare denna graviditet, men det beror juh på att jag redan har en liten dotter att hålla nöjd. :p



Okej, om du är jätteoroad/nervös inför förlossning tycker jag du ska prata med din bm.

Krama

2010-05-25 @ 20:24:58
URL: http://salkert.se
Postat av: Emma Viklund

Vad betyder det med deltävlingen egentligen? När slår riktigt eurovision till? På lördag kanske? =)

2010-05-26 @ 09:38:25
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0