Aktiva Madde

Idag har jag vart aktiv må ni tro. Lite för aktiv kanske om ni frågar min kropp just nu. Började med att jag drog till stallet och vårstädade. Städade bort massa plast från höbalar och städade inne i stallet. Dessutom gjorde jag Docka vårfin genom att verkligen helborsta heeeela henne så där som man gör inför tävlingar och så. Verkligen varje mm haha. Hon klagade inte ;)

Sen ringde Fredde och sa att vi skulle till Järvsö för att hämta en vedkap så nu har man precis vart ute och donat lite med veden. Dock var det jobbigare för min kropp just nu än vad jag trodde så det blev inte så mkt gjort för mig. Jag lastade i och ur skottkärran med kluven ved, resten fick mannen göra haha.


Nu tänkte jag istället dona här inne. Sätta upp de nya gardinerna (på Jotex.se för 49,80 kr om någon undra...)jag köpte till tv-rummet. Ska nämligen bli vårfint med lite ljusa gardiner istället för de svarta som hänger där nu. Hoppas det blir bra :)

 


Postat av: Tova

Hihi, är det inte lite typiskt att man "boar" och städar hemma som gravid? ;) blev iaf jag sugen på under de sista månaderna, jag som hatar att fixa hemma annars, haha

2010-05-09 @ 19:32:20
URL: http://trasslet.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0