Vårstädning


Solen lyser härligt ute och man får riktiga vårkänslor hehe. Dock har jag hållt mig inne och vårstädat. Kollade en stund på Rent Hus på anytime och ja, det började krylla i mig och jag måsta bara städa haha. Nu har jag städat ute bland alla pantburkar och glasflaskor, jag har donat på här inne och jag har till och med sorterat bort massa gamla papper i bokhyllan. Känns bra. Har dock damsugning och torkning av ytor kvar men det känns mycket fräschare nu :) Väntar bara på att Fredde kommer hem så vi kan gå en långpromenad med Boyen i det härliga vädret.


Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

God kväll,

Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter.



All lycka med den stundande graviditeten. Jag saknar verkligen min gravid-mage...



Välkommen in till mig!

Kram från Camilla

♥ ♥ ♥

2010-03-20 @ 21:28:01
URL: http://emring.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0