Update mellan teknikfrågor och wordskrivning

Gud vad jag är kung när jag verkligen är på G. Idag vaknade jag 07.12 HAHA JA SJUUU !! Jag trodde jag såg fel på klockan och kikade för säkerhets skull två och tre gånger men den stod fortfarande på 07.12. Jaha tänkte jag, bara att kliva upp då?! Käkade frulle och läste tidningen och gick sedan en promenad i vårsolen med Fredde och Boyen trots den fruuuuuktansvärda foglossningen. Jag kommer knappt upp ur sängen eller soffan numera HAHAHA ...

Sen började jag plugga. Jag har betat av all teknik nu och skrivit upp punktligt för varje sak som skall göras i alla de 4 kurser vi har nu för att inte missa något. Och som ni vet så måste jag även plugga körning och teorin till den. Det är aldrig en lugn stund i Maddes hjärna nu inte haha. Tur att jag är lättlärd ;)

Idag blir det alltså att plugga lite till och sen vette sjutton vad jag hittar på. Städar eller något för att hålla mig sysselsatt då Fredde jobbar eftermiddag. Vad ska ni själva hitta på idag då?! :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0