Tisdag

Varje natt drömmer jag om den där jävla uppkörningen... jag orkar inte mer haha! Idag har jag ingen körskola, skönt det för jag vill göra annat än köra bil också hehe ;)

Idag blir det till att studera lite prov. Lite teknik och lite Barn, kost & hälsa. Inte direkt roligt men det är ett måste!

kommer lite roligare inlägg under dagen ;)
kram på er

Postat av: lolla

hejsan

hoppas dina hormoner är lite snällare idag.

Det är inte lätt att vara gravid alltid...

Men du har juh rätt mycket åxå med både skolan och körkortet,försök slappna av och andas lite emmellan...det behöver du

kram lolla

2010-03-30 @ 11:37:10
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0