The proposal























Filmen vi valde blev The proposal. Jag har vela sett den sedan jag såg trailern på tvn för några månader sedan men det blev aldrig att man såg den på bio. Tur att det går bra att hyra genom Telia också ;)
Filmen var så bra som jag trodde den skulle vara och att Ryan är oförskämt snygg gör inte saken sämre heller. Jag tycker verkligen ni ska se den ifall ni funderar på det. Den är rolig, romantisk och även fast den är lite förutsägbar så förstör det inte helheten som andra filmer kan göra.

Den får 3 ½ M av mig. M M M M M


Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Hej, du får ursäkta mitt sena svar, men har haft världens bloggtorka och blogg.se har inte funkat som det ska för mig på hela helgen. Så jag frågar nu ist, hur mår du? :)

2010-03-02 @ 12:10:30
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0