Söndagens tråkigheter

Hello mina läsare :)

Då hade man lite tid för datorn igen då. Igår var jag knappt hemma. Först åkte jag lastbil med Fredde och sen åkte vi direkt till Edsbyn och hälsade på Freddes gamla gymnasiekompis som fyllde år och hade fest. Var meningen vi skulle stanna där och äta och vara med på festen men åkte hem tidigare. Dels för att det var maskeradfest och vi var inte utklädda och sen för att vi skulle komma hem så sent annars. Nej då var det skönt att vara hemma i tid istället och kolla på Körslaget (som för övrigt inte alls är lika bra utan Ola hahhaa) 

Idag blir det till att plugga. Ska skicka in en dietanalys till skolan och sen ska jag plugga lite teori då jag snart har uppskrivning ;) Jag är egentligen inte nervös inför den eftersom jag skrivit upp två gånger förr och klarat båda gångerna men man vet ju aldrig, kanske får blackout och inte kan något?! haha mindre troligt men jag vågar inte ta något för givet så jag ska plugga på som fan inför det nu också varje dag fram tills dess. Göra massa massa teoriprov :)


Postat av: Maria

Men då får vi pöjkar vettu:D

2010-03-28 @ 10:06:16
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Emmy

sv: Tack :) Ja det är väldigt kul faktiskt !



Okej, men lycka till då ! :D Vaaa, hela boken !? :S ehehe. Fast det blir kanske inte så svårt när man väl sätter sig in i det ..

2010-03-28 @ 11:30:33
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Önskar dig en trevlig söndag :)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-03-28 @ 11:33:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Helena

Var du till Edsbyn? Mina gamla hemtrakter :P haha..var du i Vängsbo också eller? Då är det läskigt.



sv: Det har gått galet fort! Jag kommer hem någongång i juni/juli, har biljett hem den 10juli men har en ombokningsbar då jag måste byta flygplatser jag flyger hem ifrån, så jag kan även byta dag. Beror lite på vad som händer, håller på att planera om en hel månad nu men jag tror det löser sig :) När är det du ska ha?



Ja idioten ställde sig på gasen och åkte därifrån! Han körde nästan fortare än han gjort innan. Nej vi fick inte tag på honom, blir fortfarande lika arg när jag tänker på det! Men bärgningskillen som kom var jätte snäll, så han fick mig på lite bättre humör iaf. Men det var galet skakigt att köra bilen direkt efter, men jag gjorde det :P eller jag blev tvingad av mamma haha. Nej det behövs inte mycket för att det ska låta mycket, men tar man det lugnt så brukar det gå bra.



Så sa min körlärare också, han var bäst! Så cool lugn även första gången jag körde haha. Men jag klarade det, så ta det lugnt så kommer all gå bra ska du se :)

2010-03-28 @ 18:04:57
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: Jaså det visste jag inte :P haha..men jag har inte så mycket koll på edbsybor längre eftersom jag aldrig är där nuförtiden.



Det är jätteskönt med ombokningsbar, gör ju en lite mer flexibel och det är ju bra eftersom jag kommer resa runt en del de sista månaderna. Då får vi se om jag är hemma eller inte :P



Ja man ska ju de, men vet inte om det hjälpte så mycket haha. Fast nu börjar jag sakna lite att köra bil. Har ju erbjudandet att få låna en bil här, men jag känner inte riktigt för det. Men vi får se.

2010-03-29 @ 00:08:59
URL: http://helenawanglov.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0