Saker du inte visste om mig...

Blev inspirerad av Maria och skriver därför en lista med saker ni inte vet om mig.

1. Jag har otroligt dåligt självförtroende och tror alltid att jag är sämre än vad jag är
2. Jag älskar att sjunga och sjunger jämt
3. Älskar att sova och skulle kunna sova hela dagarna
4. Jag städar när jag blir rastlös
5. Har alltid höga krav på mig själv vid prov och får jag inte A eller MVG känner jag mig sämst (dock har det blivit bättre ju äldre jag blivit..)
6. Jag tror på livet efter döden och jag vet att det finns "andar/spöken"
7. Har extremt bra intution och kan känna på mig vad som ska hända ibland
8. Brukar känna ifall personer är falska och ljuger
9. Drömmer sanndrömmar
10. Jag kan skriva utan att kolla på tagenterna
11. Jag kollar alltid i spegeln i olika vinklar samtidigt som jag hatar att se mig själv i spegeln.. schitzo? haha
12. Jag har haft släng av anorexia typ
13. Jag älskar färger men har trots det mest svarta kläder
14. Jag blir nervös bland mycket folk
15. Har alltid sagt att jag ska ha barn innan jag är 25 år gammal
16. Var hemligt förälskad i Fredde ett tag flera år innan vi blev tillsammans
17. Får dåligt samvete om jag dödar en myra eller mygga haha
18. Jag har alltid gillat kontorsarbete
19. Är bra på att lyssna på människor
20. Jag hatar att laga mat och att äta.. tycker det är bortkastad tid haha.. varför vore man inte en orm? äta en gång i månaden typ haha
21. När jag var liten sa jag att jag aldrig skulle bli lärare, och hur gick det? haha
22. Älskar inredning
23. En anledning till att jag inte har körkort är för att jag trott att  jag inte kan
24. Måste ha kontroll på saker och ting, har svårt att släppa kontrollen åt andra
25. Glömmer bort ibland att jag är med barn, exempel när jag ska upp ur sängen på morgonen
26. Har fobi för gula traktorer
27. Hatar ärtsoppa och lever
28. jämför mig mkt med andra angående prestanda och utseende
29. tycker inte om att prata inför en större folkmassa (redovisningar suger...)
30. kan läsa av andra människor på foton
31. vill gifta mig typiskt.. dvs vit klänning i kyrka med släkt och vänner
32. vill ha max 4 barn
33. är otroligt åkrädd nu sen man voltade med bilen för 3 år sedan
34. har cravings på McFlurry Daim vilket inte är så bra kanske...
35. får ångest om det är stökigt eller om saker och ting inte är där de ska vara i hemmet
36. har svårt för att säga nej (men jag blir bättre !)
37. gillar att skriva brev eller att renskriva exempelvis föreläsningar på papper med bläckpenna
38. Jag löser korsord nästan varje dag
39. tänker alltid på alla andra omkring mig före mig själv
40. jag sminkar mig nästan aldrig. Bara när jag ska på fest eller någon annan tillställning


blev inte direkt många men äsch ;) 





Postat av: Maria

Jag är bäst! Yeah yeah yeah!



Kakkaluffa hälsar:D

2010-03-23 @ 18:35:00
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Maria

Hehe, jag vet att jag är den enda Maria i ditt liv;)

2010-03-23 @ 18:41:16
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Linda

2010-03-23 @ 22:53:18
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Hrm. det blev ett tomt inlägg nyss xD haha. cp datamus!



men men iaf...



Vad menade du med -->sv: hahahha men asså de där kan man inte gå efter ;) jag tror inte på det iaf :D hehe ???????????????



Och har du haft typ aneroxia? det visste jag då inte.... :O

2010-03-23 @ 22:54:21
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

nu är jag tillbaka igen...

den där listan var riktigt kul att läsa...

hoppas att allt är bra med dig och bebben i magen.

kram lola

2010-03-24 @ 13:13:26
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

svar: men det verkar stämma, jag och mamma kollade igenom alla papper på mig, andréa och amanda och vi hade alla höga hjärtljud och vi blev tjejer så någon sanning finns det nog :D

2010-03-24 @ 14:57:48
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Tack ! :)



Det blev många sanningar tkr jag! :) Älskar oxå inredning, å har oxå höga krav när det gäller prov och sånt - det är riktigt jobbigt! speciellt om man jämför sig med andra.



aja hoppas allt är bra med dig! några planer för helgen? :)

2010-03-24 @ 17:12:10
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: Gotthard Kakkaluffa

Kakkaluffa is back ;)

2010-03-24 @ 19:28:37
Postat av: Tova

Intressant :) alltid kul att upptäcka massa gemensamma punkter, vi människor har nog mer gemensamt än man kan tro, hihi!



Grattis till halkbanan förresten :)

2010-03-24 @ 19:28:53
URL: http://metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Tack :) och snart kommer du också ha en liten bebis att gosa med, eller hur? :) har du haft en bra graviditet hittills då?

2010-03-24 @ 22:48:47
URL: http://metrobloggen.se/trasslet


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0