Riskutbildning 1

Jag ska göra risk 1:an imorgon och jag måste då säga att det känns som bortkastade pengar. Man ska sitta 3-4 timmar och lyssna om droger och alkohol och att man inte ska köra påverkad. Jag menar... jag är inte dum! Klart jag fattar det. Jag vet också att man inte ska åka med folk som är påverkade och jag vet vilka konsekvenser det blir ifall man kör påverkad. Detta ska jag dessutom betala 650 kronor för att lysna på?! Jävla regler! Jag är så arg så jag kokar haha. Detta gör de bara för att tjäna in extra pengar. Som om ungdomar inte har nog lite pengar ändå?! Jävla påhitt!

någon som gjort den och tycker det var värt pengarna? :P

Postat av: carro

Är de nå nytt påhitt? Den behövde inte jag göra iaf.. :S

2010-03-22 @ 13:00:24
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag ska på den på fredag .. Jag håller med dig, kan tyckas lite "onödigt" ju .. Men jag behöver "bara" betala 500 :P 8)

2010-03-24 @ 18:09:39
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Victoria

jag sa precis samma sak. Helt onödigt att sitta och lyssna på nåt som man redan vet och dessutom behöva betala för det..

Men det är det iaf värt för att få körkortet :)

2010-03-24 @ 22:13:23
Postat av: Madeilene

Victoria: ja men precis.. helt klart värt det om man verkligen vill ha körkortet men jag hade ju hellre lagt de pengarna på en extra körlektion istället ;)

2010-03-25 @ 13:50:58
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0