Paket på posten

Idag fick jag min traderavinst på Dessert cheek shine från Jessica Simpson's serie Dessert Beauty. Hittade 9 stycken för 99 kronor vilket är ett riktigt kap då en kostar ca 129 kronor i affären. Jag kommer givetvis inte använda alla själv utan tänkte lotta ut en eller två stycken här i bloggen om ett litet tag ;) Så håll utkik!





Det som är så underbart med hennes serie är att det inte bara luktar gott, man kan äta det också ;) Hon använder sig av naturliga ingredienser så det är ingen fara att smaka på det.

Skulle ni vara intresserade av en tävling där dessa är vinsten? :)

Postat av: lolla

halloj

gud vad kul jag har just handlat hem en massa sånadär produkter på E-bay som väntar i London, dit vi åker nästa vecka...Det du...hihi...

2010-03-08 @ 20:39:03
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0