Mycket nu

NU först har jag tid att sitta vid datorn fast jag har vart uppe sedan 8. Jag klev upp tidigt idag för att åka till sundsvall för att köpa ett paket golv till eftersom det fattades typ 4 rader. Det var iof bra eftersom vi måsta köpa mer saker till kaklet i köket. Spackel och sådant skit haha.

Sedan var det bara att lägga klart golvet och sen kom syrran och hämtade kläder från det jag tänkte slänga. När hon åkte hem var det bara till att städa undan och fixa till i garderoberna igen och lite sådant. NU är jag dock klar med det och nu inväntar jag Sofia och Hanna-Karin som ska komma över och kika på film. Ska bli nice!

Uppdaterar efter filmen om vilken film vi såg och vad jag tyckte om den :)
hare bäääst

ciao



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0