Löning


Idag är det löning...
ÄNTLIIIIGEN !! hahaha. Visst vi har inte vart utan pengar direkt men det är alltid skönt att se mer + i kassan så att säga eller hur?! Dock försvann det en del när jag betalade räkningarna men men ;)

Idag har jag kört ännu en lektion (gör jag inget annat?!) och det har aldrig gått så bra som det gjorde idag ska ni veta. Det var bara en känsla jag hade med mig imorse om att det skulle gå så jävla bra idag och Anita sa bara vart vi skulle idag och jag har aldrig fått så mycket beröm som idag. HELT SJUKT! Jag är övertygad om att det är för att jag kände igår att jag faktiskt kan köra bil bra och att jag faktiskt kan mer än vad jag låter mig själv tro. Nu känner jag först att jag kommer klara körkortet! hihi

Nu blir det till att fixa tvätten och vänta hem Fredde :)

Postat av: Helena

sv: Tack för gratulationen :)

Ja det är kul när man väl känner att man kan köra bil och att man kommer klara det. Dock är jag typ rädd för att köra nu sen mitt däck exploderade och en idiot körde in i min bil, men jag hoppas att jag ska komma över det tills jag kommer hem igen :P Kan ju iaf hoppas på det.

Hur är det annars då?

2010-03-25 @ 18:03:31
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: Det hände hemma i Märsta. Mamma och jag hade varit till IKEA i Uppsala för jag behövde lite saker till lägenheten efter att Johan flyttat. Så nu ska jag försöka sälja bilen för jag väntar bara på att nästa däck ska explodera även om jag vet att däcken är bra. Jorå jag förstår vad du menar :)



Så jag antar att du har tid för uppskrivning och uppkörning? Du behöver inte säga om du inte vill ;) jag gjorde inte de..haha.

Med mig är det bara bra, jag njuter av tiden jag har här och att vara ledig :) Var verkligen vad jag behövde!

2010-03-25 @ 21:33:30
URL: http://helenawanglov.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0