krock + lastbilsåkande

Heeej!

Nu först har jag tid för datorn. Igår kväll var jag hos Annelie på dildoparty som planerat men hemvägen blev inte lika kul. Krockade nämligen men det gick bra och alla vi inblandade klarade oss utan större skador och bilarna fick bara lite småskador som är lätta att fixa. Som tur var kom det inga bilar på E4a för då hade det gått mycket mycket värre kan jag säga. Men huvudsaken är att vi klarade oss :)

Idag har jag njutit av solen ute och sen åkt lastbil med Fredde till Ljusdal. Nu ska jag småstäda lite snabbt innan Charlotte kommer över. Hon ska nämligen sova här eftersom det blir Ola imorgon ;)

Hör väl av mig något mer under dagen. Hoppas ni har en fortsatt solig lördag
ciao

Postat av: Maria

Du är bara sååååååååå avundsjuk;)

2010-03-06 @ 15:58:18
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Deniesé

Bra att ni klarade er !

& ni får ha det så himla kul ikväll & imorgon ! :D Inte alls så där avundsjuk ;) haha

2010-03-06 @ 18:01:32
URL: http://liketolive.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0