Känns bättre!

Det gick bättre att köra andra lektionen idag. Skönt det! Dock känner jag att jag inte kommer klara uppkörningen men hellre den känslan och glatt överraskad än tvärtom! Vi får väl se helt enkelt. Nästa lektion ska jag fortsätta köra på E4:an och sen är det bara finslipningar som gäller. Skönt att gått igenom allt nu som ska göras innan uppkörningen. Sen är det bara hoppas på att det flyter på bra innan uppkörningen :) Håll era tummar för mig vettja ;) hehe


Nu ska jag göra lite teoriprov
. Lika bra att nöta in lite frågor och svar tills det är dags för uppskrivningen ;) Kommer inte skriva här när jag har den eller när jag gjort den pga de nya reglerna (då kan ni lista ut när jag har uppkörningen haha) utan jag säger till när jag har klarat körkortet istället hehe.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0