Inte lika nervös längre


Imorgon har jag min första körlektion
och jag har gått som på nålar hela veckan känns det som. Jag vet egentligen inte vad jag är nervös över. Jag kommer ju inte direkt köra inne i stan första gången och ingen är perfekt i början eller hur?! De få gånger jag har kört hemma så har allt gått extremt bra så jag underskattar nog mig själv skulle jag tro. Nu ser jag faktiskt fram emot att sätta mig i bilen och lära mig mer. Få första gången överstökad.



håll tummarna för mig?! (a)


Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Hihi jo precis :)

hur mår du idag då?

2010-03-04 @ 17:05:59
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: ~Sara~

Gah, jag måste också komma igång med körkortet! Förstår precis hur nervös du är...



Sv: Tack för förklaringen, jag ska nog kolla upp det lite. =)

2010-03-04 @ 18:21:26
URL: http://sarasyttre.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0