Första lektionen...done!

Ja hörrni. Då var jag hemma igen och första körlektionen är avklarad. Jag tycker det gick extremt bra och det tyckte Anita också då hon tyckte jag var lika duktig som de andra som kör där vilket känns bra då jag typ kört bil 5 gånger HAHAHAH. Inte alls mkt alltså ;p Jag har nu både halkbana, uppskrivning och uppkörning bokad också vilket känns konstigt haha. Jag har ett datum då jag kan ha körkort. Ett datum då jag måste ha lärt mig allt. Ett datum som jag kommer hinna enligt Anita. Jag hoppas verkligen att jag gör det och ett plus är att jag kommer köra väldigt tätt nu i mars så kunskaperna sitter haha.


Idag när jag körde så backade vi, lärde mig krypkörning, lärde in att blinka (det kan man ju haha men ändå) att kolla i alla speglar, lärde mig allt i bilen (denna är ny med annan handbroms, alkohollås och elstart) Jag fick köra runt körskolan och sen runt lite i industriområdet där nära. Jag fick starta i backe med både fotbroms och handbroms och slutligen parkera när vi kom tillbaka till körskolan och därmed har jag redan avklarat 4 punkter av 16. Egentligen 5 eftersom jag inte kommer göra mörkerkörning. BARA PÅ EN LEKTION !!! Känns otroligt bra haha.

Och inte blev jag nervös av de andra bilarna bakom mig i stan heller fast jag blir det hemma, och inte fick jag motorstopp heller. Och hon klagade aldrig på placeringen av bilen :) Jag är fan stolt över mig själv haha.

Postat av: lolla

grattis duktiga du...

det där kommer du att fixa galant...

kram på dig

lolla

2010-03-05 @ 13:18:43
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Gotthard Kakkaluffa

Men vad bra duktiga du Maddelenno!! Gotthard stolt över dig nu du vet!

2010-03-05 @ 13:21:53
Postat av: Maria

Du får inte anklaga mig för att utege mig till att vara man kvinna!:@ Jag är inte Gotthard Kakkaluffa du vet:(

2010-03-05 @ 13:39:02
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0