Besök 2 hos barnmorskan

Idag efter körlektionen var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Det var ändå 15 veckor sen jag var där sist så ja, det var på tiden haha. Allt såg bra ut ska ni veta :)
Mina värden var:
socker: 5.6
järnhalt: 115 (sist var det 132) vet inte vad det ska ligga på men hon tyckte att jag skulle börja äta järntabletter nu vilket jag helst inte vill men ja, jag får väl göra det som är bäst för bebis :)
Blodtryck: 132, minns inte vad jag hade sist men hon sa att det var normalt. Jag har haft högt förr så det känns skönt att det är normalt nu
viktuppgång: ca 2.5 kilo enligt deras våg men ska väga mig imorgon här hemma för att se vad jag ligger på då
bebis hjärtljud: 155 (allt mellan 110-160 är normalt)
Min mage: låg PRECIS på den normala kurvan, asså precis på strecket haha, och ni säger att jag är stor ;) hehe

så det känns bra att allt såg bra ut :) nu ska vi dit nästa gång om 4 veckor. Då är jag i vecka 29.. GALET haha

Postat av: Katrin

Åh, så roligt!!! :D<3

2010-03-22 @ 22:04:00
URL: http://kakatrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ahaaa,, 155 på bebisens hjärtljud,, det hade Andrea också när hon låg i magen :P hihi



Ni får nog en tjej ändå ;)

2010-03-22 @ 22:57:16
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Då blir det nog en tjej om det är så höga hjärtljud ;D HAHA

2010-03-23 @ 10:32:54
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0