aaaaaaaaaah !

Nu sitter jag här och har klätt på mig och ätit frukost. Är bara lite sminkning kvar sen ska jag gå ner till bussen. Detta suger haha. Jag är skitnervös och har inte kunnat sova på hela natten då jag drömt mardrömmar som fan om denna jävla lektion haha. Sen får man gå själv på stan också i flera timmar som en annan enstöring. Kul! NOT !! men men, kanske tröstshoppar lite istället ;) hahhahaha

Vi hörs väl i eftermiddag när jag kommer hem igen. Adios amigos!

Postat av: Graviditetsbloggen

Jadu madde tror inte hon lurade oss. Det står ju klart och tydligt att korten kommer faktureras med 200:- Måste lägga upp det som ett bevis senare när den kommer! ;)

Allt bra med er 3? känt många sparkar ännu?

2010-03-05 @ 10:41:04
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0