Söndag

Idag är det söndag och jag har faktiskt hunnit med en hel del. Har städat lite och sen har jag och Fredde åkt lastbil till Ljusdal och på vägen hem åkte vi upp till en restaurang på Avholmsberget i Bjuråker. Hur vackert som helst :)

 


Mkt mkt fint var det där iaf hehe. Fattar inte att jag aldrig vart dit förut. Det är ju ändå ganska nära liksom. Men bättre sent än aldrig som man säger hehe.

Nu ska jag vila lite och sen ska jag bege mig ut för att kratta bort lite gräs på gården :) Bäst att passa på medan bebis ligger i magen hehe

 

Postat av: Jessica

de låter ju precis som början till verkar iaf! Men tror inte du kommer få så många andra råd av förlossningen än alvedon. Ta elvedon, värm en rispåse, varmdusch. De är typ vad dom brukar rekomendera ;)

2010-06-20 @ 18:18:23
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Malin, 22 år Gravid v38

Ja undertrycket är det farligaste. Så om det är högre än 110 så är det livsfara.. men de brukar säga när det går upp mot 100 så är det inte så bra heller

2010-06-20 @ 18:40:53
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: charlotta

Denna graviditet är helt annorlunda. Med Adriana spydde jag hela dagarna så gott som hela graviditeten, rasade 10 kilo ner i vikt och var allmänt skitdålig. Denna kräktes jag bara några gånger i början och mår egentligen väldigt fint, lågt blodtryck har jag som vanligt men det har jag ju även när jag inte är gravid så det besvärar mig inte nåt större. :)

2010-06-21 @ 10:03:42
URL: http://charlottala.blogg.se/
Postat av: Marta

You wrote "ask me something", so:

1. How are you and baby? :)

2. Whats your the biggest dream now?

3. If you won 1 000 000 money what would you do with this money?

4. Which country would you like visit?

5. Did you choose name for your baby?:)

6.Whats your favourite song?

7. What delicious did you eat recently?

8. Do you like me ? haha

9. What made you loughing recently?

10.Whats your favourite book?



HUUGS MARTA

sorry for my bad english, hope you will understand :)

2010-06-21 @ 15:41:26
URL: http://paradisewillwait.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0