Sommarfint



såå fint när äppelträden blommar :)


Postat av: Nypan

Sv; Aha, jag har iaf lärt mig att de lever i tunntarmen. Strunt samma, dom kan iaf spy mask ;) Bra att hon är avmaskad nu, finns inget äckligare än inälvsmask tycker jag, uääk.



Hehe japp, härligt att bossa lite, skoj bara ;) Japp sista skolveckan för mig, på fredag är sista tentan sen är det sommarlov, ska bli så sköönt :) Har gått en termin nu, det har tack och lov gått väldigt bra, och de har gått snabbt oxå :) Är du klar nu eller hur långt har du kvar tills du är klar i skolan?



2010-06-08 @ 15:35:13
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: angelica

så fint äppelträd! :)

2010-06-08 @ 19:10:14


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0