Lite småsnack

vattnet slutade droppa in iaf.. alltid ngt :) Får se vad försäkringsbolaget säger på måndag.

jag har inte så stor lust att blogga idag faktiskt. kanske är det vädret eller kanske är det min trötthet som spelar in just nu haha. Idag har jag haft fruktansvärt ont i ryggen, som menssmärtor och ungen har tryckt neråt som bara den. Hoppas den vill komma ut snart :) Vill ju se min pluttis nu ju hehe

Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Du .. jag har inte haft vatten hela veckan och vi ska inte ha det en vecka till! Min styvpappa blev assur han bah "vi ska få en liten bebis här hemma så ni måste skynda på arbetet" hahaha , jag tror inte dem bryr sig faktiskt.. men jag förstår hur jobbigt det är.. när såna saker går fel så JOBBIGT.

Vi är för beroende av att allting ska funka som det ska göra i 2000talet :p



SV: Men be dem ta järnvärde på dig! Konstigt jag har bara fått hoppa över det en gång än så länge :s

Men om du inte gjort sedan v. 20 är det ju jättekonstigt.. säg bara att du vill gärna veta värdet.

Var där i fredags på vanlig kontroll och på måndag ska jag få göra ultraljudet! Så kul :D Jag blev jätteglad när hon sa det, trodde det var helt kört för de flesta gör ju ett extra i v. 30 någonting..



inte lååångt kvar :D



2010-06-12 @ 21:31:49
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Carro

Shit alltså de är ju inte långt kvar, läste inte jag nyss att du blivit gravid?

2010-06-13 @ 00:11:31
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0