Dagens planer

Nu sitter jag här och ska snart stänga av datorn för att göra mig klar inför en tur till Sundsvall med Sofia och Eve. Kommer nog se lite roligt ut med tre magar i vädret hahaha men lika bra att passa på medan bebisarna ligger i magen hehe. Vi ska besöka Barnens hus och IKEA och lite sånt. Jag tänkte handla hem en badbalja till lillen om jag hittar något. Sen blir det väl alltid något på IKEA ;) hahaha

ha en bra dag allihopa så hörs vi när jag kommit hem.
puss och kram

Postat av: Anonym

förstår de.. hehe ja ibalnd då. ibalnd så är man så trött att man inte vet vad man ska ta sej till:P hoppas ni får en mysig dag =)

2010-06-18 @ 09:39:28
URL: http://emmadendar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0