Bm idag

var till barnmorskan idag och ja... det var ännu värre idag. Hur ska detta sluta liksom? Mitt blodtryck låg på 150/96 vilket inte alls är bra. Hon ringde till och med till förlossningen och rådfrågade dem. Känns overkligt faktiskt. De kom iaf överrens om att ta in mig igen på fredag för en koll hos barnmorskan och är det värre då ska jag in på förlossningen. vad som händer där då vet jag inte. Om jag måste ligga kvar eller om de bara kollar något.

Jag hade iaf inte gått upp ngt i vikt nu heller (faktiskt ner 2 hg) och alltså har jag inte gått upp något på en månad. Vilket iof känns bra.

så ja.. nu får vi se vad som händer på fredag....

Postat av: Tina

Hur långt gången är du nu? :)

Jag är bara 4+5, och inte vågat gå ut med min graviditet på min blogg än. När gick du ut med din graviditet på din blogg?

2010-06-10 @ 06:44:31
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: angelica

usch läskigt :( varför stiger blodtrycket? tänker på dig hoppas det blir bättre!!



2010-06-10 @ 10:04:52
Postat av: Madeilene

Angelica: ja det beror på många saker. Man får högre blodtryck automatiskt såhär i slutet av graviditeten också men den ska iaf inte ligga såhär högt som mitt gör. Det kan också vara ett tecken på havandeskapsförgiftning vilket inte alls är bra. Därför får jag kolla mitt så ofta.

2010-06-10 @ 14:19:22
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: angelica

okejokej hoppas det är bättre imorgon.

2010-06-10 @ 14:22:58
Postat av: Madeilene

Angelica: ja det hoppas jag med :)

2010-06-10 @ 14:41:36
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0