besöket hos barnmorskan

Har inte haft tid att sitta vid datorn eftersom mamma är här och syrran och Andrea kom också vid 6 och är kvar än haha.

Det gick väl ganska bra hos barnmorskan. Jag vet inte vad som är bra eller dåligt längre hehe. Jag fick bara ta blodtryck, urinprov, vikt. Sen mätte hon magen och kollade hjärtljud. Inge järnvärde och inge blodsocker. Det trodde jag var standard men men

Vikt: hade gått ner 2 hg sen sist så jag ligger fortfarande på ca 10 kg +
blodtryck: 151/101
urin: 0/0
järnvärde:
blodsocker:
bebis hjärtljud:
? fick inte veta idag faktiskt men det lät bra sa hon
magkurvan: vet inte mått men är precis på mittenlinjen som vanligt :)

nu var ju blodtrycket högt som fan (det högsta jag haft) men de gör fortfarande ingenting för det. Jag ska dit på torsdag igen för ett urinprov och blodtryckskoll. Fick ingen ordinarie tid eftersom hon trodde att jag skulle få inom 2 veckor men var det så att jag inte hade fått nästa torsdag skulle jag få en ordinarie tid då. Bara vänta och se med andra ord...

Postat av: Martina

sv: tack så mycket! :) När kommer bebisen?? :D

2010-06-29 @ 12:29:41
URL: http://martinaj.bloggplatsen.se
Postat av: Jacqueline - 18 år och MAMMA

Här kommer lite lösenord :)

2010-06-29 @ 16:29:10
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0