Barnmorskan idag

Idag är det dags för en ordinarie koll hos barnmorskan igen. Känns som evigheter sedan fast jag vart där 4 gånger mellan de ordinarie kollen för att kolla blodtrycket bara. Mysigt att höra bebis hjärta igen och mäta magen och allt det. Sen måste jag fråga henne om lite saker (om jag kommer ihåg haha)

Nu har magen sjunkit ganska rejält ska ni veta haha. Fredde påpekade det igår och jag har ju märkt själv att det finns mer plats för tuttarna om man säger så hahahaa. Fotade lite idag som jag kan slänga in sen så får ni se. Ska bland annat höra om den ska sjunka mer eller om det är "klart" nu så att säga :) Jag har dessutom fruktansvärt ont i nedre regionerna. Det märks speciellt när jag suttit länge, ska vända på mig i sängen eller när jag ska upp ur liggande ställning. Känns som om benen ska hoppa ur bäckenet eller som om jag mosar bebis huvud. Verkligen inte skönt men så blir det väl i slutet antar jag. Bara att gilla läget :P

Jag har dessutom ganska svullna fötter just nu. Ska fota ikväll och visa er (då det syns tydligare) hahaha. Gör inte ont men det är fult :P




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0