Växer så det knakar...

Min lilla Kevin växer så det knakar haha. Idag när vi var hos BVC hade han växt 5 mm och gått upp exakt 500 gram på en vecka. Man blir ju lite rädd haha. Snart är han 170 cm lång och väger 70 kilo liksom haha. Gäller att ta vara på tiden :P

annars fungerar allt rätt bra. Han äter bra (tydligen haha) och han sover på nätterna för undantag när han ska ha mat. Så jag ska inte klaga :)

sorry för tråkiga inlägg på senaste men när Kevin väl sover måste jag hinna med så mkt annat också, som att SOVA själv haha, städa och laga mat och umgås med Fredde och Boyen och ja, allt vad man nu ska göra. Men jag har inte tröttnat på bloggen, tiden finns bara inte där riktigt just nu så mkt som jag skulle vilja :)

Postat av: Linda

HÄrliiiiiigt :)

Jo tack bara bra här, jävligt varmt bara!

Hehehe



Vad han växer Kevin, och det är bra att han går upp i vikt :D

Pussa honom från moster!

2010-07-14 @ 15:26:30
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: emma

ta vara på tiden.. de går så himla snabbt =) va fint namn ni valt till honom :D

2010-07-14 @ 21:17:17
URL: http://emmadendar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0