Regn

fy farao vad det regnar och blåser ute. Jag som vill ut och gå ju haha. Tror jag börjar bli sjuk också vilket inte är så kul med tanke på att man måste vara upp i Kevin hela tiden. Jag vill inte smitta ner honom :( Fast han kanske redan har blivit smittad eftersom jag har varit uppe i han 24/7 redan. Jaja, det återstår att se helt enkelt!

Sitter i Freddes tjocktröja och bara myser. Skönt att kunna använda killens kläder ibland ;) hehe.

Nu måste jag gå och byta på lilleman så vi hörs lite senare :)


Postat av: Emma Viklund

Sv: Klart vi måste ta en fika snart eller så :) Har inte träffat Andrea heller än, så vore kul att träffa både Linda och dig med era små! :D Till hösten måste ni komma till Mini-kul (kyrkis) här i Stocka, det är så mysigt :)

2010-07-26 @ 08:17:26
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0