Förvääääääärkar och slemmis

Ja de sitter fortfarande i. Imorse har jag vaknat av att det gjort så ont neråt. Det ilar till och gör ont i hela nedre regionen så att man måste stanna upp ifall att man är uppe och går när den kommer. Det är inte skönt men vad ska man göra? haha. Nu när jag torkade mig efter toalettbesöket så var det slemmigt som fan så jag tror att slemproppen har börjat gått också *yihoo* :) Dock är det inge bevis på att bebis kommer snart för även om de säger mellan 7 timmar till 7 dagar så gick syrrans typ 1 månad innan medan sofias gick samtidigt som vattnet och 4 timmar senare kom ungen så det går inte att lita på för 5 öre :P Man känner iaf att man är på väg haha!

Postat av: Lisa

Ta det nu lugnt ach andas och slappna av. Det är så att det tar sin tid och det är bara jobbigt att åka in för tidigt. Aboslut att det är på gång och snart har du din lilla baby. Lycka till och behåll ditt lugn och styrka så fixar du detta och kommer uppleva din häftigaste stund. Önskar att jag kunde förlösa dig. kram Lisa

2010-07-02 @ 13:36:56
Postat av: Madeilene

Lisa: jo jag tar det så lungt som jag kan... hehe finns inte så mkt annat att göra i guess :P nej jag har inte tänkt åka in än iaf för Fredde är inte hemma och jag åker inte in själv ;)



tack tack iaf :)

2010-07-02 @ 13:43:05
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Men gud så skönt att den börjat släppa, vet faktiskt inte om den börjat göra det på mig eller om den gjort det ;)

2010-07-02 @ 17:39:48
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0